De block (right side) verschijnt op de homepagina aan de rechterkant. Dit heeft de accentkleur dat je ingesteld hebt. De block (right side) kan gebruikt worden om de USP’s van jouw onderneming op te sommen.

De block (right side) kan worden ingesteld bij de homepagina.

Klik op “mijn inhoud”. Ga daarna naar de voorpagina en klik op “bewerken”.

Aan de linkerkant verschijnt een balk en daar vind je “block (right side)” terug. Klik hierop.

Als eerste zie je de USP titel. Dit is hoe je jouw USP’s wil noemen. Een voorbeeld hiervan is “Mijn/onze troeven”.

Daaronder zie je de USP’s zelf. Eerst moet je een bepaald icoon kiezen dat je wenst. De USP tekst is dan die bepaalde troef. Een voorbeeld hiervan is : “Uniek design”.

Je kan verschillende troeven gaan toevoegen door op “item toevoegen” te klikken. Je kan dan telkens een icoon kiezen en de specifieke term van jouw troef intypen bij de USP tekst. Om een troef te verwijderen, klik je gewoon op de rode knop “verwijderen”.

Onder de USP’s vind je de CTA (= Call-to-action). Dit is een goede zin om de klanten aan te zetten om door te klikken, om dus een actie te ondernemen. Meer info over een goede call-to-action vind je hier. Daarnaast is het belangrijk om bij de CTA het vakje “URL in nieuw venster openen” aan te klikken. Anders zijn de klanten weg van jouw website.

Wat zijn USP’s?

USP is de afkorting van Unique selling proposition. Dit is de Engelse term voor uniek verkoopargument.

USP’s zijn bepaalde verkoopargumenten waarin jij je gaat differentiëren ten opzichte van jouw concullega. Voorbeelden zijn : “Uniek design”, “Persoonlijke aanpak”, …